Νεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρώτος Παγκόσμιος ΠόλεμοςΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
2η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
4η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
5η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΑνάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Το περιβάλλον ScratchΘέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.