Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Στόχος της διάλεξης είναι να διευκρινιστεί ο στόχος, η οργάνωση της πρακτικής άσκησης και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασίαΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασίαΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησης