Βρέθηκαν 16 αποτελέσματα   RSS     Αυγητίδου Σοφία [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Εισαγωγικό Μάθημα (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Στόχος της διάλεξης είναι να διευκρινιστεί ο στόχος, η οργάνωση της πρακτικής άσκησης και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:22:20 169

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:01:22 16

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:05:50 19

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:56:35 22
[Play] Παραδείγματα οργάνωσης δραστηριοτήτων  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:33:39 19
[Play] Παραδείγματα οργάνωσης δραστηριοτήτων  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:24:08 25
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:08:04 187
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:23:26 161
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 3 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:06:18 148
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 4 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:28:04 148
[Play] Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:51:05 34
[Play] Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:27:58 17
[Play] Θεωρία και πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησης
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:26:56 16
[Play] Θεωρία και πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησης
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:20:29 19
[Play] Θεωρία και πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό  / Μέρος 3 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησης
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:02:38 19
[Play] Στοχασμός (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο Στοχασμός των υποψηφίων εκπαιδευτικών ως διαδικασία αυτό-βελτίωσης του εκπαιδευτικού τους έργου
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:51:56 16
Top