Βρέθηκαν 132 αποτελέσματα   RSS     Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Οι αναπαραστάσεις της γυναίκας στην εικονογράφηση  / Μέρος 2 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:10:11 111
[Play] Οι αναπαραστάσεις της γυναίκας στην εικονογράφηση  / Μέρος 1 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:13:00 127
[Play] Το παράδειγμα της Θράκης  / Μέρος 1 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:03:17 113
[Play] Το παράδειγμα της Θράκης  / Μέρος 2 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:09:00 104
[Play] Είδη έρευνας, παράμετροι και οδηγίες συγγραφής  / Μέρος 1 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:06:59 178
[Play] Είδη έρευνας, παράμετροι και οδηγίες συγγραφής  / Μέρος 2 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:07:10 137
[Play] Είδη έρευνας, παράμετροι και οδηγίες συγγραφής  / Μέρος 3 (Βαμβακίδου ΙφιγένειαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.
Εξάμηνο: 8o 2015-04-07 00:09:26 144
[Play] Εισαγωγικό Μάθημα (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Στόχος της διάλεξης είναι να διευκρινιστεί ο στόχος, η οργάνωση της πρακτικής άσκησης και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:22:20 128

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:01:22 12

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:05:50 15

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:56:35 18
[Play] Παραδείγματα οργάνωσης δραστηριοτήτων  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:33:39 15
[Play] Παραδείγματα οργάνωσης δραστηριοτήτων  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:24:08 21
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:08:04 145
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:23:26 119
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 3 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:06:18 108
[Play] Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση  / Μέρος 4 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:28:04 109
[Play] Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:51:05 30
[Play] Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία  / Μέρος 2 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασία
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:27:58 13
[Play] Θεωρία και πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό  / Μέρος 1 (Αυγητίδου ΣοφίαΑναπληρώτρια Καθηγήτρια)

Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησης
Εξάμηνο: 7o 2015-04-16 00:26:56 12
Top