Βρέθηκαν 227 αποτελέσματα   RSS     Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Ενότητα # 2: Αρχεία Ψηφιακών εικόνων  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή μελετά τον τρόπο που οι εικόνες αποθηκεύονται στον υπολογιστή σε ψηφιακή μορφή. Αναφέρονται οι ψηφιογραφικές και οι διανυσματικές εικόνες, οι διάφορες μορφές αρχείων και κάποια χρήσιμα χαρακτηριστικά αυτών. Στόχος είναι η εξοικείωση με το θέμα, ώστε να κατανοηθούν οι παράμετροι σωστά για την μετέπειτα επεξεργασία των εικόνων.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:50:10 1083
[Play] Ενότητα # 11: Φωτοϊστορίες με το PhotoStory3  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή επεξηγούνται ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ορθή λήψη φωτογραφιών με την παράθεση παραδειγμάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται το δωρεάν λογισμικό PhotoStory 3 για Windows, με το οποίο οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να φτιάχνουν τις δικές τους φωτοϊστορίες με μορφή βίντεο
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:46:10 1022

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή επεξηγείται αναλυτικά η έννοια του μεγέθους μια ψηφιακής εικόνας, με βάση την ανάλυση και την πυκνότητά της. Επίσης, ο φοιτητής μαθαίνει να χρησιμοποιεί τα βασικά εργαλεία επιλογής τμημάτων της εικόνας και τις θεμελιώδεις τεχνικές παρέμβασης σε μια εικόνα. Η ενότητα αυτή είναι σημαντική γιατί πρώτα πρέπει κανείς να επιλέξει μέρος μιας εικόνας και μετά να εφαρμόσει εκεί την όποια τεχνική παρέμβασης θέλει.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:33:35 814
[Play] Ενότητα # 9: Ψηφιακός Ήχος - Audacity  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή ασχολείται με τον ψηφιακό ήχο. Αρχικά παρουσιάζεται η βασική θεωρία για τον ήχο και τον τρόπο ψηφιοποίησής του. Ο φοιτητής κατανοεί τα δομικά χαρακτηριστικά των ψηφιακών αρχείων ήχου. Στη συνέχεια, γίνεται εισαγωγή στο λογισμικό Audacity και τα βασικά εργαλεία επεξεργασίας ήχου που ενσωματώνει. 4
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:44:31 805

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Μέρος 2
Εξάμηνο: 5o 2016-12-16 00:41:11 682
[Play] Ενότητα # 5  / Μέρος 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού – Ο Ξεφτέρης
Εξάμηνο: 2o 2017-01-06 00:52:36 608

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:37:15 590

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 01:05:08 562

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή ασχολείται με το ψηφιακό βίντεο. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται το λογισμικό Moviemaker που επιτρέπει τη δημιουργία και επεξεργασία βίντεο. Ενσωματώνει αρκετά προηγμένα χαρακτηριστικά, τα οποία υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του αρχάριου χρήστη.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:49:51 546

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Παραδείγματα Εκπαιδευτικού Λογισμικού – Ο Ξεφτέρης
Εξάμηνο: 2o 2017-01-07 00:20:55 451

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αποσκοπεί στην εισαγωγή του φοιτητή στις έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του μαθήματος και συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της διαχρονικής της σχέσης με την εκπαίδευση, ειδικότερα στον Ελλαδικό χώρο
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:58:10 410

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:49:17 410
[Play] Ενότητα # 3: Gimp – βασικές λειτουργίες  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται εισαγωγή στο βασικό εργαλείο επεξεργασίας εικόνας, το Gimp. Στόχος της ενότητας είναι η εξοικείωση με το περιβάλλον εργασίας και η γνωριμία με τα βασικά του εργαλεία.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:46:09 397
[Play] Ενότητα # 10: Audacity – Πλήρης παρουσίαση  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή εμβαθύνει στο λογισμικό Audacity, παρουσιάζοντας αναλυτικά παραδείγματα επεξεργασίας ήχου.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:51:48 394
[Play] Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:49:16 380

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές καλούνται να αναπτύξουν τις δικές τους διδακτικές ιδέες με την αξιοποίηση του BeeBot. Μέσα από κριτική συζήτηση καλούνται να κατανοήσουν τις συνήθεις παρερμηνείες και τα λάθη κατά το σχεδιασμό.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 01:09:12 335

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές παρουσιάζονται παραλλαγές του BeeBot. Αναλύονται περισσότερες δραστηριότητες και ιδέες.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 01:01:19 260
[Play] Scratch  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Το περιβάλλον Scratch
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 00:56:11 255

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή εστιάζει στα δωρεάν εργαλεία επεξεργασίας πολυμεσικού υλικού που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Παρουσιάζεται η λογική χρήσης τους και αναζήτησής τους, ώστε ο φοιτητής να είναι σε θέση να επιλέξει το εργαλείο που ταιριάζει στις ανάγκες και τις δυνατότητές του.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:46:23 243
[Play] Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:41:34 243
Top