Τεχνολογία & Καινοτομία - Αρχές Βιομηχανικής Επιστήμης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
"Η υποχρέωση της επιχείρησης προς τους εισφέροντες το κεφάλαιο, στους οποίους παρέχει δικαιώματα επί της περιουσίας της και επί των κερδών της".Τεχνολογία & Καινοτομία - Αρχές Βιομηχανικής Επιστήμης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Οι πρώτοι factors ήταν ουσιαστικά εμπορικοί αντιπρόσωποι που τύγχαναν μεγάλης υπόληψης και εμπιστοσύνης. Οι ιδιότητες αυτές τους έδιναν τη δυνατότητα να διακινούν μεγάλες ποσότητες εμπορευμάτων με την δική τους επωνυμία.Τεχνολογία & Καινοτομία - Αρχές Βιομηχανικής Επιστήμης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Το σύστημα «παραχώρησης» εφαρμόστηκε για πρώτη φορά συστηματικά στις Η.Π.Α. μεταξύ των δύο παγκοσμίων πολέμων, η δε εφαρμογή του οφείλεται στις προσπάθειες ορισμένων να παρακάμψουν τα εμπόδια της νομοθεσίας αντι-τράστ.Τεχνολογία & Καινοτομία - Αρχές Βιομηχανικής Επιστήμης, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Το Leasing είναι η σύμβαση μεταξύ μίας εκμισθώτριας εταιρίας Leasing και ενός μισθωτή. Με τη σύμβαση αυτή ο μισθωτής παραχωρεί έναντι μισθώματος τη χρήση πράγματος για την επιχείρηση του μισθωτή, στον οποίο παρέχεται συγχρόνως το δικαίωμα μετά την λήξη της σύμβασης να αγοράσει το πράγμα ήΤεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Αλγόριθμοι αναζήτησης, ασκήσειςΤεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Αλγόριθμοι αναζήτησης, ασκήσειςΤεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Αλγόριθμοι αναζήτησης, ασκήσεις, αλγόριθμος Α*, heuristics και τεχνικές τοπικής αναζήτησηςΤεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις, το πρόβλημα με τις 4 βασίλισσεςΤεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις,τοπική αναζήτηση, αναρρίχηση λόφων, heap climbing, 31/11/2014Τεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις,προβλήματα καταστάσεων, 31/11/2014Τεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις,προβλήματα ικανοποίησης περιορισμών, 31/11/2014Τεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις, 4 queens, 10/11/2014Τεχνητή Νοημοσύνη, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
ασκήσεις, 12/11/2014Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αποσκοπεί στην εισαγωγή του φοιτητή στις έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του μαθήματος και συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της διαχρονικής της σχέσης με την εκπαίδευση, ειδικότερα στον Ελλαδικό χώροΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματοςΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται η προσέγγιση της ιστοεξερεύνησης. Επεξηγείται αναλυτικά η δομή και τα χαρακτηριστικά της, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα που καλύπτουν διαφορετικές βαθμίδες της εκπαίδευσης.Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.