Βρέθηκαν 60 αποτελέσματα   RSS     Μπράτιτσης Θαρρενός [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Περιεχόμενα ενότητας •Γνωριμία με τη λειτουργία των φωτογραφικών μηχανών •Ιστορική αναδρομή •Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές •Ρυθμίσεις και λειτουργίες 5
Εξάμηνο: 5o 2015-10-06 00:52:54 365
[Play] Ενότητα # 2: Αρχεία Ψηφιακών εικόνων  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή μελετά τον τρόπο που οι εικόνες αποθηκεύονται στον υπολογιστή σε ψηφιακή μορφή. Αναφέρονται οι ψηφιογραφικές και οι διανυσματικές εικόνες, οι διάφορες μορφές αρχείων και κάποια χρήσιμα χαρακτηριστικά αυτών. Στόχος είναι η εξοικείωση με το θέμα, ώστε να κατανοηθούν οι παράμετροι σωστά για την μετέπειτα επεξεργασία των εικόνων.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:50:10 1083
[Play] Ενότητα # 3: Gimp – βασικές λειτουργίες  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται εισαγωγή στο βασικό εργαλείο επεξεργασίας εικόνας, το Gimp. Στόχος της ενότητας είναι η εξοικείωση με το περιβάλλον εργασίας και η γνωριμία με τα βασικά του εργαλεία.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:46:09 397

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή επεξηγείται αναλυτικά η έννοια του μεγέθους μια ψηφιακής εικόνας, με βάση την ανάλυση και την πυκνότητά της. Επίσης, ο φοιτητής μαθαίνει να χρησιμοποιεί τα βασικά εργαλεία επιλογής τμημάτων της εικόνας και τις θεμελιώδεις τεχνικές παρέμβασης σε μια εικόνα. Η ενότητα αυτή είναι σημαντική γιατί πρώτα πρέπει κανείς να επιλέξει μέρος μιας εικόνας και μετά να εφαρμόσει εκεί την όποια τεχνική παρέμβασης θέλει.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:33:35 814
[Play] Ενότητα # 5: Gimp – Αλλαγή μεγέθους και όψης  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή επεξηγείται αναλυτικά η έννοια του φυσικού μεγέθους μια ψηφιακής εικόνας, με βάση την ανάλυση των συσκευών προβολής. Επίσης, ο φοιτητής μαθαίνει να τροποποιεί το μέγεθος της εικόνας με βάση τα χαρακτηριστικά της και τον τρόπο αναπαραγωγής της. Τέλος, εξοικειώνεται με τα εργαλεία παραμόρφωσης μιας εικόνας, ασκούμενος σε προηγμένες τεχνικές σύνθεσης εικόνων
Εξάμηνο: 5o 2015-10-20 00:48:00 216
[Play] Ενότητα # 6: Gimp – δουλεύοντας με Στρώσεις  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται η έννοια της στρώσης, που είναι πολύ σημαντική για την ορθή επεξεργασία εικόνας, αφού επιτρέπει την εφαρμογή προηγμένων τεχνικών χωρίς την αλλοίωση της αρχικής εικόνας. Στη συνέχεια γίνεται εφαρμογή της θεωρίας μέσω μιας σύνθετης άσκησης, τοποθετώντας σε μια φωτογραφία ένα αντικείμενο που δεν υπήρχε αρχικά.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 01:06:12 197
[Play] Ενότητα # 7: Gimp – Προηγμένες τεχνικές με Στρώσεις  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται περαιτέρω η έννοια της στρώσης, μέσα από πρόσθετες ασκήσεις σύνθετου μοντάζ.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 01:06:07 179
[Play] Ενότητα # 8: Gimp – Εφέ και φίλτρα  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή ολοκληρώνεται η έννοια της στρώσης, μέσα από ασκήσεις δημιουργίας οπτικών εφέ. Στη συνέχεια ο φοιτητής έρχεται σε επαφή με τις προηγμένες δυνατότητες του Gimp με ενσωματωμένα φίλτρα και εφέ. Τέλος, μαθαίνει πώς να αναζητεί έτοιμα παραδείγματα και μαθήματα στο διαδίκτυο
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:45:54 157
[Play] Ενότητα # 9: Ψηφιακός Ήχος - Audacity  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή ασχολείται με τον ψηφιακό ήχο. Αρχικά παρουσιάζεται η βασική θεωρία για τον ήχο και τον τρόπο ψηφιοποίησής του. Ο φοιτητής κατανοεί τα δομικά χαρακτηριστικά των ψηφιακών αρχείων ήχου. Στη συνέχεια, γίνεται εισαγωγή στο λογισμικό Audacity και τα βασικά εργαλεία επεξεργασίας ήχου που ενσωματώνει. 4
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:44:31 805
[Play] Ενότητα # 10: Audacity – Πλήρης παρουσίαση  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή εμβαθύνει στο λογισμικό Audacity, παρουσιάζοντας αναλυτικά παραδείγματα επεξεργασίας ήχου.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:51:48 394
[Play] Ενότητα # 11: Φωτοϊστορίες με το PhotoStory3  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή επεξηγούνται ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την ορθή λήψη φωτογραφιών με την παράθεση παραδειγμάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται το δωρεάν λογισμικό PhotoStory 3 για Windows, με το οποίο οι φοιτητές μαθαίνουν πώς να φτιάχνουν τις δικές τους φωτοϊστορίες με μορφή βίντεο
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:46:10 1022

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή ασχολείται με το ψηφιακό βίντεο. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται το λογισμικό Moviemaker που επιτρέπει τη δημιουργία και επεξεργασία βίντεο. Ενσωματώνει αρκετά προηγμένα χαρακτηριστικά, τα οποία υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις του αρχάριου χρήστη.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:49:51 546

Νέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •H ενότητα αυτή εστιάζει στα δωρεάν εργαλεία επεξεργασίας πολυμεσικού υλικού που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο. Παρουσιάζεται η λογική χρήσης τους και αναζήτησής τους, ώστε ο φοιτητής να είναι σε θέση να επιλέξει το εργαλείο που ταιριάζει στις ανάγκες και τις δυνατότητές του.
Εξάμηνο: 5o 2015-10-21 00:46:23 243

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αποσκοπεί στην εισαγωγή του φοιτητή στις έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του μαθήματος και συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της διαχρονικής της σχέσης με την εκπαίδευση, ειδικότερα στον Ελλαδικό χώρο
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:58:10 410
[Play] Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:41:34 243

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 01:05:08 562

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:49:17 410

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή οι φοιτητές έρχονται σε επαφή και με άλλα εκπαιδευτικά λογισμικά. Μέσα από την εξέταση των λογισμικών επισημαίνονται στοιχεία σχεδιασμού και εκπαιδευτικής αξιοποίησης, αλλά και αξιολόγησης των λογισμικών. •Στη συνέχεια επεξηγείται η δομή ενός πλήρους σχεδίου μαθήματος
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:37:15 590
[Play] Ενότητα # 7: Ιστοεξερευνήσεις  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή αναλύεται η προσέγγιση της ιστοεξερεύνησης. Επεξηγείται αναλυτικά η δομή και τα χαρακτηριστικά της, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα που καλύπτουν διαφορετικές βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:57:04 197
[Play] Ενότητα # 9: Εκπαιδευτική Ρομποτική - Beebot  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται αναφορά στην εκπαιδευτική ρομποτική και τις δραστηριότητες που μπορούν να σχεδιαστούν με βάση αυτό το εργαλείο. Μετά από μια σύντομη εισαγωγή, έμφαση δίνεται στην κατηγορία των Περιπατητών (Floor Roamers) και ειδικότερα στο BeeBot. Παρουσιάζονται και συζητιούνται αναλυτικά δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:49:16 380
Top