Βρέθηκαν 60 αποτελέσματα   RSS     Μπράτιτσης Θαρρενός [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Εργαστήριο 7  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιπλέον ασκήσεις
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 01:03:19 119
[Play] Εργαστήριο 8  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Απαντήσεις σε απορίες φοιτητών
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 00:56:16 101
[Play] Εργαστήριο 9  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Άσκηση δημιουργίας κύκλου
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 00:55:24 114
[Play] Εργαστήριο 10  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού: Arkanoid
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 00:59:24 145
[Play] Εργαστήριο 11  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Επιπλέον δυνατότητες του Scratch 2
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 01:05:49 99
[Play] Εργαστήριο 12  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ψηφιακή αφήγηση.
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 01:01:44 133
[Play] Εργαστήριο 13  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Προχωρημένες δυνατότητες του Scratch
Εξάμηνο: 8o 2016-08-31 01:03:15 104
[Play] Ενότητα 1: Βασικές Αρχές Πληροφορικής  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Στόχος: Η κατανόηση λειτουργίας των Η/Υ
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 00:52:26 202
[Play] Ενότητα 2: Εσωτερικό Υ/Σ, Υλικό /Λογισμικό Η/Υ  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Βασικές έννοιες, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Υλικό /Λογισμικό Η/Υ, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Υγεία
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 00:49:31 121

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Βασικά συστήματα υπολογιστικών συστημάτων & οι βασικές τους χρήσεις
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 01:17:16 166
[Play] Ενότητα 5: Περιφερειακές συσκευές  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Περιφερειακές συσκευές
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 00:48:35 146
[Play] Ενότητα 7: Ζητήματα εργονομίας  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Ζητήματα εργονομίας
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 00:55:57 134
[Play] Ενότητα 9 : Web design  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Web design
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 01:01:42 152
[Play] Ενότητα 10: Δημιουργία & χρήση του blog  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Δημιουργία & χρήση του blog
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 00:57:54 121
[Play] Ενότητα 11: Σουίτα εργαλείων  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σουίτα εργαλείων
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 01:17:34 12
[Play] Ενότητα 12: Μορφοποιήσεις  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Αρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Μορφοποιήσεις
Εξάμηνο: 1o 2015-11-21 01:48:15 107

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αποσκοπεί στην εισαγωγή του φοιτητή στις έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του μαθήματος και συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της διαχρονικής της σχέσης με την εκπαίδευση, ειδικότερα στον Ελλαδικό χώρο
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:58:10 410
[Play] Ενότητα # 2: ΤΠΕ και Αναλυτικά Προγράμματα  / Διάλεξη 1 (Μπράτιτσης ΘαρρενόςΕπίκουρος Καθηγητής)

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕ
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:41:34 243

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 01:05:08 562

Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών

Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.
Εξάμηνο: 2o 2015-10-25 00:49:17 410
Top