Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιπλέον ασκήσειςΑνάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Απαντήσεις σε απορίες φοιτητώνΑνάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Άσκηση δημιουργίας κύκλουΑνάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού: ArkanoidΑνάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιπλέον δυνατότητες του Scratch 2Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ψηφιακή αφήγηση.Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Προχωρημένες δυνατότητες του ScratchΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Στόχος: Η κατανόηση λειτουργίας των Η/ΥΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Βασικές έννοιες, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές, Υλικό /Λογισμικό Η/Υ, Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και ΥγείαΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Βασικά συστήματα υπολογιστικών συστημάτων & οι βασικές τους χρήσειςΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Περιφερειακές συσκευέςΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ζητήματα εργονομίαςΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Web designΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Δημιουργία & χρήση του blogΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σουίτα εργαλείωνΑρχές πληροφορικής, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
ΜορφοποιήσειςΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αποσκοπεί στην εισαγωγή του φοιτητή στις έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του μαθήματος και συνεχίζει με την ιστορική αναδρομή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της διαχρονικής της σχέσης με την εκπαίδευση, ειδικότερα στον Ελλαδικό χώροΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Γίνεται μια επισκόπηση του τρόπου που οι ΤΠΕ ενσωματώθηκαν στο Αναλυτικό Πρόγραμμα του σχολείου, μέσα από μια συγκριτική μελέτη διαφόρων χωρών. Καταλήγοντας στην Ελλάδα, μελετούνται οι άξονες ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στόχος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις απαιτήσεις που έχει το Αναλυτικό Πρόγραμμα από τον εκπαιδευτικό, αναφορικά με τις ΤΠΕΕφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Η ενότητα αυτή αναφέρεται στο εκπαιδευτικό λογισμικό και αποσκοπεί στη διασαφήνιση των σχετικών όρων. Ο φοιτητής κατανοεί τις κατηγορίες λογισμικών, πριν περάσει στην εξέταση εκπαιδευτικών λογισμικών, ώστε να είναι σε θέση να τα εντάσσει στις μικροδιδασκαλίες που θα σχεδιάζει.Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοποί ενότητας •Στην ενότητα αυτή γίνεται διασύνδεση του εκπαιδευτικού λογισμικού με τις ανάλογες θεωρίες μάθησης. Ο φοιτητής κατανοεί τον τρόπο αξιοποίησης των λογισμικών, ώστε να επιλέγει τα κατάλληλα κάθε φορά ,ανάλογα με την εκπαιδευτική προσέγγιση που καλείται να ακολουθήσει. Ακολούθως παρατίθενται ενδεικτικά παραδείγματα.