Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Άνωση, Πλεύση/Βύθιση, ΠίεσηΈννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Άνωση, Πλεύση/Βύθιση, ΠίεσηΈννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Θερμότητα και θερμοκρασία, Διαστολές, Διάδοση θερμότητας.Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Οι ιδέες των μαθητευομένων για θερμότητα και θερμικά φαινόμενα.Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ήχος, τα ηχητικά φαινόμενα και οι σχετικές ιδέες των μαθητών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Στόχος της διάλεξης είναι να διευκρινιστεί ο στόχος, η οργάνωση της πρακτικής άσκησης και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3