Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός •Η αναγνώριση του χώρου και οι συναρτήσεις με το χρόνο και τις δράσεις των ιστορικών υποκειμένων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική ΙστορίαΝέες Τεχνολογίες και Καλλιτεχνική Δημιουργία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Περιεχόμενα ενότητας •Γνωριμία με τη λειτουργία των φωτογραφικών μηχανών •Ιστορική αναδρομή •Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές •Ρυθμίσεις και λειτουργίες 5Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Συνδυαστική παρουσίαση τοπικής ιστορίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, νέων τεχνολογιών σε παράδειγμα εκπαιδευτικής αξιοποίησης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε συσχετισμό με πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της μνήμης, για την διατήρηση της ιστορίας, μέσα από καταδηλωτικό πεδίο διερεύνησης της ανθρώπινης φυσικής μνημονικής ιδιότητας.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
η ανάδειξη συγκρουσιακών θεμάτων στη διδασκαλία της ΙστορίαςΈννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Γιατί ΦΕ στο Νηπιαγωγείο – Νηπιαγωγούς/Περιγραφή του μαθήματος και των απαιτήσεωνΈννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Γιατί ΦΕ στο Νηπιαγωγείο – Νηπιαγωγούς/Περιγραφή του μαθήματος και των απαιτήσεωνΈννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Οι ιδέες των μαθητευομένων για τις Φυσικές Καταστάσεις της Ύλης και τις αλλαγές τους και οι σχετικές διδακτικές προτάσεις.Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Οι ιδέες των μαθητευομένων για τις Φυσικές Καταστάσεις της Ύλης και τις αλλαγές τους και οι σχετικές διδακτικές προτάσεις.Έννοιες φυσικών επιστημών Ι και αναπαραστάσεις τους, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Οι ιδέες των μαθητευομένων για τις Φυσικές Καταστάσεις της Ύλης και τις αλλαγές τους και οι σχετικές διδακτικές προτάσεις.