Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησηςΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασίαΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησηςΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Επιδιώξεις του προγράμματος της πρακτικής άσκησηςΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Χώρος, παιχνίδι και αλληλεπιδράσεις στο Νηπιαγωγείο.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κλίμα αποδοχής, ελεύθερο παιχνίδι, συνεργασίαΠρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Διάλογος, Επικοινωνία και Μάθηση - Μέρος 3Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Στόχος της διάλεξης είναι να διευκρινιστεί ο στόχος, η οργάνωση της πρακτικής άσκησης και οι υποχρεώσεις των εμπλεκομένων.Πρακτική Άσκηση, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Ο ρόλος του διαλόγου και της επικοινωνίας στην μάθηση κατά την προσχολική εκπαίδευση. Παρουσίαση παραδειγμάτων και καλών/κακών πρακτικών.