Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Νεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
2η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
4η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρώτος Παγκόσμιος ΠόλεμοςΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
5η ΔιάλεξηΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Συνδυαστική παρουσίαση τοπικής ιστορίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, νέων τεχνολογιών σε παράδειγμα εκπαιδευτικής αξιοποίησης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η οπτικοποίηση της Ιστορίας. Η αναγνώριση της δημόσιας Ιστορίας. Μνημονικές τεχνικές και δημόσια ΙστορίαΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της ελληνικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων στην εθνική Ιστορία όπως αυτές διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση των εικόνων και ειδικότερα των γυναικείων αναπαραστάσεων από παιδαγωγούς.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η σχέση της Ιστοριογραφίας με τη μνήμη.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός •Η αναγνώριση του χώρου και οι συναρτήσεις με το χρόνο και τις δράσεις των ιστορικών υποκειμένων.