Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
η ανάδειξη συγκρουσιακών θεμάτων στη διδασκαλία της ΙστορίαςΘέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική ΙστορίαΘέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της μνήμης, για την διατήρηση της ιστορίας, μέσα από καταδηλωτικό πεδίο διερεύνησης της ανθρώπινης φυσικής μνημονικής ιδιότητας.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική Ιστορία. Η Υλιστική Αντίληψη της Ιστορίας.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε συσχετισμό με πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής.Νεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
1. Εισαγωγή στην τυπογραφία. 2. Tί είναι η τυπογραφία; 3. Εκφραστική Τυπογραφία.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός •Η αναγνώριση του χώρου και οι συναρτήσεις με το χρόνο και τις δράσεις των ιστορικών υποκειμένων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η σχέση της Ιστοριογραφίας με τη μνήμη.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της ελληνικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων στην εθνική Ιστορία όπως αυτές διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση των εικόνων και ειδικότερα των γυναικείων αναπαραστάσεων από παιδαγωγούς.