Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της μνήμης, για την διατήρηση της ιστορίας, μέσα από καταδηλωτικό πεδίο διερεύνησης της ανθρώπινης φυσικής μνημονικής ιδιότητας.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της ελληνικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων στην εθνική Ιστορία όπως αυτές διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Συνδυαστική παρουσίαση τοπικής ιστορίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, νέων τεχνολογιών σε παράδειγμα εκπαιδευτικής αξιοποίησης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική Ιστορία. Η Υλιστική Αντίληψη της Ιστορίας.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική ΙστορίαΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η οπτικοποίηση της Ιστορίας. Η αναγνώριση της δημόσιας Ιστορίας. Μνημονικές τεχνικές και δημόσια ΙστορίαΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η σχέση της Ιστοριογραφίας με τη μνήμη.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε συσχετισμό με πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός •Η αναγνώριση του χώρου και οι συναρτήσεις με το χρόνο και τις δράσεις των ιστορικών υποκειμένων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
1. Εισαγωγή στην τυπογραφία. 2. Tί είναι η τυπογραφία; 3. Εκφραστική Τυπογραφία.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση των εικόνων και ειδικότερα των γυναικείων αναπαραστάσεων από παιδαγωγούς.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
η ανάδειξη συγκρουσιακών θεμάτων στη διδασκαλία της Ιστορίας