Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της θέσης της γυναίκας στην διδασκαλία της Ιστορίας, μέσω της εικόνας και της «ανάγνωσής της»Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πολύπλευρη προσέγγιση ιστορικών γεγονότων, μέσα από το παράδειγμα της Θράκης και των Θρακών.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Εισαγωγή στις πολιτισμικές σπουδές , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας είναι να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/ριες τα διαφορετικά είδη έρευνας και την εφαρμογή αυτών στις κοινωνικές επιστήμες. Να κατανοήσουν τους τρόπους γραφής επιστημονικής έρευνας και να είναι σε θέση να τους εφαρμόσουν.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της μνήμης, για την διατήρηση της ιστορίας, μέσα από καταδηλωτικό πεδίο διερεύνησης της ανθρώπινης φυσικής μνημονικής ιδιότητας.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της Τέχνης και του χορού ως στοιχεία πολιτισμικής ταυτότητας. Συγκλίσεις και αποκλίσεις εμπλεκόμενων πεδίων.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Κοινωνικά σημαινόμενα στις κινηματογραφικές αφίσες των χολιγουντιανών παιδικών κινηματογραφικών ταινιών.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
η ανάδειξη συγκρουσιακών θεμάτων στη διδασκαλία της ΙστορίαςΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Συνδυαστική παρουσίαση τοπικής ιστορίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, νέων τεχνολογιών σε παράδειγμα εκπαιδευτικής αξιοποίησης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε συσχετισμό με πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της ελληνικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων στην εθνική Ιστορία όπως αυτές διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.