Νεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Πρώτος Παγκόσμιος ΠόλεμοςΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
2η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
4η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
5η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
6η ΔιάλεξηΝεότερη και Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
3η ΔιάλεξηΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
1. Εισαγωγή στην τυπογραφία. 2. Tί είναι η τυπογραφία; 3. Εκφραστική Τυπογραφία.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός •Η αναγνώριση του χώρου και οι συναρτήσεις με το χρόνο και τις δράσεις των ιστορικών υποκειμένων.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική ΙστορίαΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Σκοπός Η οικονομική Ιστορία, η ιστορία των τάξεων ως βάση και εποικοδόμημα στην Νεότερη Ελληνική Ιστορία. Η Υλιστική Αντίληψη της Ιστορίας.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Συνδυαστική παρουσίαση τοπικής ιστορίας, καλλιτεχνικής δημιουργίας, νέων τεχνολογιών σε παράδειγμα εκπαιδευτικής αξιοποίησης.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας σε συσχετισμό με πολιτισμικά στοιχεία της περιοχής.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η ανάδειξη της ελληνικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων στην εθνική Ιστορία όπως αυτές διαμορφώνονται στην καθημερινή ζωή.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση εικαστικών έργων στην εκπαίδευση πρώτης ηλικίας. Παροχή γνώσης για την οργάνωση επισκέψεων σε μουσειακούς χώρους από παιδαγωγούς.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η σχέση της Ιστοριογραφίας με τη μνήμη.Νεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η οπτικοποίηση της Ιστορίας. Η αναγνώριση της δημόσιας Ιστορίας. Μνημονικές τεχνικές και δημόσια ΙστορίαΝεότερη Ελληνική Ιστορία, Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Η διαχείριση και αξιοποίηση των εικόνων και ειδικότερα των γυναικείων αναπαραστάσεων από παιδαγωγούς.Θέματα Ιστορίας και Πολιτισμού , Τμήμα Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
«Ανάγνωση» ιστορικών τόπων, με έμφαση στα αρχαιολογικά ευρήματα. Αλληλεπίδραση Ιστορίας και μνήμης. Σύνδεση Ιστορίας και Αρχαιολογίας, στο παράδειγμα της μείζονος Θράκης.